fredag 14 januari 2011

Trött

Dessa 2 dagar har jag varit oerhört trött beror säkert på huvudvärken och värk i ryggen och värkmedicinen gör en verkligen trött. Men imorgon så ska jag var pigg och alert har jag bestämt mig för ska ha handlat, hämtat kära lillebror, städa och inventera det sist så att jag har det undan.

Jag och min man funderar på vart våran bröllops resa ska gå i höst Indonesien lockar de finns ju en massa fina öar där plus att min man har en kollega där som säkert hjälper oss med hotell etc.
Har ni några rekommendationer?
I vår hoppas jag att vi hela familjen kan besöka Holland och alla släktingar och vänner där de skulle vara så härligt har inte varit där på 1,5 år och saknar det verkligen, maten,shopping, umgås med vänner etc.

Dagens tacksamhets lista:
1.Vår dotter hon är så underbar
2. Mina underbara kollegor
3.Min familj

4. Mitt hem
5. Att få bo tryggt i detta land

"En vandring på tusen mil börjar alltid med ett steg"

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar