söndag 9 januari 2011

Nattgäst och fyndat på rea

Igår var Wendy's småkusin på besök hade lovat honom att han fick komma och pröva vårat Wii åh vad han och Wendy skrattade då dom stog och boxade svetten bara rann.
Wii  sport får plus poäng av mig eftersom man måste röra på sej då man spelar hoppas snart att jag kan träna ordentligt. Jag och min man har spelat varje kväll wii golf sen vi fick spelet håller ju på att bli värsta proffset, vi har t.o.m funderat på att testa de på riktigt (vad har hänt mej kan man ju fråga sej).


Idag har vi varit till främmande trevligt med en liten pratstund med en vän och väldigt gott kaffe fick jag  dom hade inskaffat sej en kaffekokare som malde bönorna själv mmm de var gott kaffe ska framför mannen min att denna kaffekokare med inbyggd kvarn behöver vi absolut.

Ikväll har min lillebror varit och hälsat på han kom och skuttade snön åt mig han är verkligen guld värd. Wendy var jätte glad då han kom bra att ha morbröder.

Min kära man ska få träffa prinsessan Anne ifrån England nästa vecka de är väldigt stort tycker jag, synd att man själv sitter i hemma men en dag ska nog jag också få träffa någon med kungablod jag med kanske prins Carl-Philip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar