söndag 23 januari 2011

Resfeber

Hittade ett flyg till tyskland för 36€ tur-retur hoppas mannen går med på att jag och dottern åker billigare kan de ju inte bli. Jag har ju längtat så länge på att få åka till Holland nu är ju chansen här synd bara att mannen jobbar.
Hör och häpna jag har varit utan värk medicin i 5 dagar vart ska man rista korset. Jag är jätte super duper glad att den äntligen börjar bli bättre i love my back.
 Igår var vi en sväng till Vasa på kalas och till moffa (min pappa) och gamla fammo. Vi blev bjudna på goda tårtor och moffa laga god kyckling som middag. Moffa är så snäll han hämta oss från Oravais för jag våga inte köra hela vägen till Vasa och vet ni de gick super bra visst har jag vilat ryggen hela dagen men ingen värkmedicin.
Idag har vi haft pyjamas dag och rensat Wendyś leksaker en hel stor påse åker till loppis i veckan, vi tog en sväng ut med pulkan usch vad kallt men pappret som väntat länge på att få åka till återvinning fick sin rätta plats.

Listan:
1. Min rygg är bättre, tusen tack
2. Vår underbara dotter hon är vårt allt
3. Min underbara pappa
4. Min vänner
5.Imorgon är det måndag

"Om kvällen får den late brått."

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar