söndag 9 januari 2011

FB

Måste ju dela med mig några status från FB:
♥ Det är nu den nationella stassarbetar-veckan, så om du har en eller flera vackra stassarbetare som du älskar mer än du kan beskriva, kopiera och klistra in detta i din status. Din/dina stassarbetare kommer att hålla din hand en del av livet men äga ditt hjärta hela sin livstid ♥
Hihi :)
HUSBAND WEEK: If you have a husband who is your best friend, who works hard for you, who has been with you through thick and thin, who loves you at the highest even when you're at your worst, and to whom you are PROUD to be married, copy and paste this with the date you were married.♥
 varför så många hela tiden börjar bli lite trött på dom, tycker mera om då man skriver om sin man istället för dessa "spam" meddelanden t.ex. min man är världens bästa för... eller mina vänner är underbara etc.


Ska försöka införa min 5 positiva saker som hänt mig under dagen i min dagliga blogg från och med nu.


1.Sovmorgon till väldigt sent vågar inte skriva det hit ;)
2. Varit på besök till Wendy's bästis väldigt trevligt.
3. Fått gjort saker som jag glömt att göra
4. Myser med Wendy 
5. Pratat med min underbara man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar