fredag 21 januari 2011

Snöiga dagar

För att uppdatera veckan tar jag ett snabbt sammandrag av vad vi gjort:


Söndag, besökte vi en inomhus lekpark i Karleby/kokkola Wendy trivdes ganska bra de var bara lite för många barn där så hon våga inte över allt då de fanns så stora barn där som inte visa hänsyn till dom små nå vi får besöka de en annan gång på en vardag borde ju vara lugnare då. Dagen avslutade vi med ett besök till en indisk restaurang super god mat rekommenderar varmt Kaavya.

Måndag, hjälpte en kollega med en sminkning riktigt skoj att jobba igen. Kvällen avslutades med träff med kollegor som man inte sett på ett tag riktigt kul. Några kollegor befinner sig i helgen i Stockholm på skolning, dom bor på grand hotell och cafe opera är privat beställt av företaget för dom så nästa år i Januari befinner jag mig i där också.

Tisdag,pappa var på besök i stan och vi besökte biblioteket Wendy gillar verkligen bibban,  pratade med underbara Pamela länge om att var positiv både jag och Pamela rekomenderar varmt The secret och The Power inspirerande,glädjande och positiva böcker.

Onsdag, inventerade det sista och besökte loppis hittade ett par klacka skor åt Wendy och örhänge klistermärken. Sen på cafe med Hanna och M man blir ju lite baby sjuk då man har småbarn i famnen.Styrelse möte vid dotterns dagis några vuxenpoäng måste man ju kamma hem.


Torsdag, minskade vårat tvätt berg,städade och min man kom hem blev ju riktigt tårögd då vi hämta Wendy och hon springer fort in i pappas famn och utropar hjärtligt pappa.
Dottern har fått en säng av Oma och Opa från Holland tyvärr han pappa inte skruva ihop den så jag håller på att dö av nyfikenhet hur den ser ut vet inte ens färgen bara att den har förvaringslådor under.

Idag åkte mannen efter att ha varit hemma nästan 24 timmar endast 12 dagar tills han kommer hem igen. Jag och dottern gick på rea fyndade ett fint läppstift halsband på -70%, dom hade varmt rökt forell idag på HH mums vad gott de var. Våran kväll avrundas av let´s dance dottern dansar med i sin princess klänning hon är otroligt duktig och en annan tango måste ju mamma vara med och dansa.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 


Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar