tisdag 4 januari 2011

Liksom andra bloggar ett sammandrag av 2010

  2010
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Jo jag gifte mig med kärleken och fyllde 30 utan kris hihi..

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Gjorde inga

3. Fick någon du känner barn?
 
Jo värsta babyboomen härligt.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej. Tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?

Sverige längre än till Göteborg tog jag mej inte i år 

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?

Holland,bröllopsresan och resa ännu mera

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

17 juli

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
 
Vårat bröllop med alla våra underbara gäster och alla gratulationer av alla nära och kära.
Mitt jobb med alla underbara kollegor. Mina vänner nära som fjärran.

9. Vilket var ditt största misstag?
 
Ingen aning

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Min dator och wii

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar

12. Vad gjorde dig riktigt glad?


Alla mina underbara vänner och min man och dotter

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja min rygg hoppas verkligen att den blir bra nu 2011

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?



15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Bättre ett helt underbart år förutom novembers smärtor

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Mig själv.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?


Stressa.

18. Hur var din julafton?
 
Lugn och skön

19. Blev du kär?

Jo nyförälskad i min man

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
 
Så mycket bättre, Biggest Loser, paradise hotell (ja jag vet skäms),hells kitchen

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Int tror jag de hatar väl int nån tror jag.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

De är nog: Ta livet av mej mamma av Marianne Käcko sömsta bok: boken om kungen

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Fork

24. Önskade du dig något som du fick?


Jo jag blev ju gift :)

25. Önskade du dig något som du inte fick?


De finns massor jag önskade mej men en dag ska jag få allt jag önskar.

26. Vilken var årets bästa film?


triologin om lisbeth Sallander

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Tumis med min man i Vasa sov i svit på hotell kantarellis lyxigt värre

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?


Alla mina vänner och kollegan ifrån Åland och alla nya bekantskaper jag fick under året jag är så tacksam över att få ha träffat er alla.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Ganska vanlig till vardags jobb, kavaj och kjol

30. Vad fick dig att må bra?

Min dotter,man.vänner och mitt jobb

31. Vilken kändis var du mest sugen på?






Ingen aning Petter kanske

32. Vem saknade du?


Min vänner i Holland några änglar i himmelen

33. Vilken var din bästa månad?


Juli såklart

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Jo en hel del men de kan man ju ändra på i år :)

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?


Varje år blir man klokare,visare,smartare och tänker mera på mej själv och hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar