måndag 10 januari 2011

Inventering

Jee nu har jag inventerat halva lagrat andra halvan imorgon som befinner sej på mitt kontor sen räkna ihop allt och de tar tid med alla priser etc. suck, men då de är gjort är det väldigt skönt.
Tackar för att jag har M. som hjälper mej med bokföringen,moms,skatteverket så skönt :).
Denna inventering har jag skjutit på en tid men ny foundation lansering idag fick fart på mig vilken tur :) Längtar efter att kunna jobba i full fart igen har verkligen saknat att inte kunna jobba men ser nu ljuswt i tunneln så småning om.
Onsdag blir det ett besök till fysion får se vad som sägs då.

Wendy har lekt med sin låtsas prins idag så gulligt, hon talade med pappa i telefon idag de löd som följande: W: Pappa är du på båten? P: Ja W: Finns det is? P: Nej W: finns det vatten då? P:ja riktigt kallt vatten. Sen ville hon inte prata mera varifrån får hon allt :)

Min positiva/tackar lista

1. Min kära bror hjälpte med snön idag med
2. gjort saker jag skjutit upp
3.mys med min dotter
4. Jag känner mej utvilad
5.mitt underbara jobb, i just love it

"Bättre sent än aldrig."

Tingling ;)

3 kommentarer:

  1. Du är alltid så glad och positiv:)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Tack det värmer att få höra ♥ Kram

    SvaraRadera
  3. tack själv :)
    jag har varit offline en vecka nu. har jag månne missat ngt? hur blir det med kaffandet??? :) kram

    SvaraRadera