onsdag 12 januari 2011

Testat nyheter på jobbet

Nyheter får vi på vårat jobb minst 1 gång på 3 månader idag fick vi nya läppstift och nya foundations dom är helt underbara och unika en foundation med åldersförebyggande effekt, döljer rynkor,pigmentfläckar etc. de tackar jag verkligen ja till fick testa dom idag och jag gillar dom. Kan knappt vänta tills jag får dom hem. Fick även en utmaning om att få besöka kärringön över en helg dit vill jag vekligen så hålla lla tummar och tår att min rygg är i skick senast till februari så jag få åka dit i vår för visst är jag värd det ;)




Idag har jag vilat och jobbat lite på väg till mötet högg de till i ryggen men de gick om med värkmedicin tyvärr blir jag bara så trött av den hoppas fysion imorgon kan göra något ser inte framemot en spruta till men sprutan hjälper så de är ju positivt.

Wendy älskar verkligen sitt dagis och jag med, idag kom hon hem med håret i pippi flätor som en av fröknarna gjort. En endaste gång har hon gråtit då jag lämnat henne på dagis och dagen efter var hon sjuk. Personalen är super och kreativ verkligen fina grejer gör dom med barnen och stort plus är ju att Wendy lär sig engelska på samma gång.

Dagens lista
1. Wendys dagis är jag så tacksam över
2. Att jag lär mig lyssna på min kropp 
3. Min mamma som alltid ställer upp speciellt passa Wendy
4. Att jag lär mig varje dag något nytt
5. Tacksam över gott kaffe på morgonen

Nu ska jag i säng och drömma om kärringön ♥

"Skam den som ger sig"  Tingeling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar