tisdag 6 november 2012

Mys

I helgen har jag och dottern haft mys helg. Tittat på filmer bland annat Wendys favorit mr.bean god smak har vår prinsessa. De är så mysigt att ta på mannens rödsvart rutiga skogshuggar jacka och hans stora stövlar då jag ska och elda i pannan en känsla av trygghet och närhet.
 Wendys goda vän förgyllde lördagen underbart att lyssna på flickornas lek och skratt. Så skönt att emellan åt ta bort alla måsten och bara vara så var våran helg 2 dagar utan måsten härligt. De händer mycket i mitt liv just nu spännande att se va framtiden ger ibland önskar jag att jag kunde titta en glimt i framtiden t.ex. hur ser mitt liv ut om 1-2 år :)  Nästa vecka ska jag försöka dela med mig en bild från inkommande helg so stay tuned next week this blog will post the first picture <3  våran bröllops vals låt får inspirera denna vecka, kram http://www.youtube.com/watch?v=KXQLuybmaOg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar