måndag 12 november 2012

Ord

Ibland undrar jag om vi vet hur mycket ord betyder för oss, de kan vara en t.ex. en komplimang,kritik,kärleks förklaring etc. Ett ord kan antigen förgylla din dag eller förstöra din dag tänk bara ett ord. Jag har bestämt mig att försöka förgylla någons dag istället för att förstöra den.

Min helg ha varit fantastisk skolning,god mat,älskade kollegor och laddad av kärlek,kunskap,energi och glädje. Har aldrig jobbat tidigare på en arbetsplats där jag sett så framemot skolningar som nu underbart.

Fars dag firade vi och de var underbart att umgås med mina bröder och pappa, som min bror sa idag känner jag att vi är en familj. Ibland glömmer man vilken stor roll familjen kan ha jag älskar min familj.

De senaste dagarna har jag fått höra vackra ord och fått ge andra något de värmer mitt hjärta.

Ha en fantastisk vecka!

Tingeling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar