onsdag 31 oktober 2012

Älskad

Finns det något vackrare att få se uppleva då dottern få se sin far efter en månad ögonen strålar och leendet glimmar då hon kramar om sin far, mitt hjärta smälter och ögonen tåras de är så vackert och rörande. Min älskade make underbart att få sova i hans varma famn. Alla behöver vi får känna att vi är älskade för den vi är små vänliga ord,en kram ett leende. Jag vet att jag är älskad för den jag är och jag önskar att alla fick uppleva den känslan. Något jag tagit med mig av många visdoms ord jag hört är att den som lämnar ditt hem ska lämna det med ett leende de är något jag eftersträvar <3 Ha en leende vecka!  Kram

2 kommentarer:

  1. åååå får också tårar i ögonen när jag tänker på hur glad dottern och du är när mannen kommer hem, från en månads jobb. Jaa Pia du är älskad och omtyckt både som fru och som vän =)och när man träffar dig så lämnar man med ett leende på läpparna, så du har uppnått det du strävar efter =) du ger så mycket positiv energi och många glada skratt =) tack för igår, det gör vi om =)

    ha en jätte fin dag.

    varma kramar
    Madelene Wentjärvi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir ju tårögd av dina vackra ord tack <3 tusen tack för igår de var så skoj tar det gärna på nytt :-) Ha en härlig helg så syns vi på Måndag :-) Kramar

      Radera