tisdag 3 maj 2011

Fantastiskt!

Dagarna skyndar sig fram med fart våren är här och allt runt omkring börjar blomma underbara tider vi lever i.
 Påsk,1, maj är förbi och fort gick det men jag har njutit av dessa dagar har fått besöka villan helt underbart att få sitta inne i varma villan och bara titta ut över vattnet vilket lugn de ger en.

Som vanligt är mitt liv fullspäckat med roliga saker jobb,uppdrag,familj,vänner,öppet hus,resor m.m. helt fantastiskt är det.
 Tack för mitt fantastiska jobb
Tack för min familj
Tack för våren
Tack för solen
och
jag vill också tacka er läsare av min blogg de sporrar mig att fortsätta skriva och jag hoppas denna blogg kan ger något också.

snart ska jag på jobb jippi så jag önskar er en fantastisk vecka.

Klaga inte över för litet vind – lär dig segla.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar