måndag 25 april 2011

Vår i luften,själen och sinne

Har haft en fantastisk,underbar, härlig påsk.
Njutit av vädret, laddat batterierna,umgänge med nära och kära, ätit god mat,sovit ut badat badtunna m.m.
Ja helt fantastiskt har det varit.

Förra veckan började med en hel dag i Vasa fick mina naglar fixade,lunchade med pappa och hade en helt fantastisk eftermiddag/kväll med en av de mest inspirerande kvinnor jag känner kan man börja en vecka bättre. Natten till torsdag hämta de vi hem pappa från flyget Wendy har fattat att då pappa kommer med flyget stannar han längre än en dag hemma. På lördag var jag och Wendy påskhäxor och delade ut nybakade havreflan Wendy tyckte da var så roligt med Glad påsk :)
Vädret under påsk har varit fenomenalt sol och värme de gillar vi.

Denna vecka blir också kort på lördag är det valborg om vädret och isen smällt så far vi till villan och firar valborg härligt.

1.min man
2.Wendy
3.kärlek
4.hemmet
5.familj och vänner
6. mitt jobb

Morgonstund har guld i mun

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar