tisdag 31 maj 2011

Min älskade dotter

Finns det något så underbart som att bli väckt av dottern och hon lägger en hand på min kind och ler och säger: Mamma jag älskar dig, mitt hjärta smälte då min fantastiska dotter väckte mig imorse med dessa ord ♥. Livet är underbart och jag är så tacksam över alla härliga människor jag har runt omkring mig ibland kan man knappt fatta hur bra man har det.

Såg en film i helgen som heter Mammut en gripande film som verkligen gör att man ser på sitt eget liv med andra ögon rekommenderas varmt här kan ni läsa mera om filmen http://sv.wikipedia.org/wiki/Mammut_%28film%29

Jag,min man och våran dotter ska åka på semester i vinter troligen sista veckan i november 2 veckor Aruba,Bahamas,Bali eller Dominikanska republiken ligger högt på vår lista helt underbart att titta på alla fantastiska ställen de blir inget lätt val men de kommer att bli en fantastisk resa vart än de bär.

Men först bär det av till Göteborg 25-28 augusti de ska bli så underbart att få åka dit i år igen vi har skolning 2 dagar och 2 kvällars fest + att jag och en kollega ska troligen shoppa en dag i Stockholm och en i Göteborg fantastisk kul ska det bli så nu gäller det att jobba en hel del så man har en fin "fickpeng" dit :)

Lärdom är mer värt än guld

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar