onsdag 13 april 2011

Kärlek

Nästa vecka kommer min älskade man hem efter att ha jobbat 4 månader i sträck jag tror det är ett rekord på hur länge han varit på jobb visst har vi sett honom varannan vecka men de ska bli så skönt att få hem honom och äntligen få sova brevid min man igen, i just love it!

I  lördags var jag och Wendy med vänner till kärkäinen härligt med ombyte och trevligt sällskap där in skaffade jag mig en personal trainer till våran wii efter 3 pass är jag öm i kroppen så de är verkligen effektivt och skoj största pluset är att jag kan gör det hemma t.o.m Wendy hejar på efter första passet utbrast hon Duktigt mamma :)

Denna vecka kommer att var fullspäckad med jobb,vänner,marknad och möten med underbara människor.

1.min kropp
2.det underbara vädret
3.min flexiblitet
4.familj
5.släkt
6.Kärlek

Ingen kan allt, men alla kan något. Tingeling

Ha en fantastisk vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar