söndag 20 mars 2011

Weekend i Vasa!

Ibland så är man lite yr i bollen för igår som vanligt sminka jag mig ögonskugga,rouge etc. och tyckte att de va nå som fattades men märkte inte vad tills jag senare på dagen kolla i bilspegeln jag hade glömt att lägga mascara häre min tid hur dumt de såg ut, pricken på i:et va ju att jag möte bekanta förrän jag ens märkt att jag inte hade mascaran på värdslig sak men pinsamt :)) min underbara man fick vi ha hemma en natt så skönt att få sova brevid honom efter att inte ha sett honom på en månad endast några veckor till så kommer han hem för en längre tid.

Vi hann med mycket på 28h i Vasa besök hos min fammo,min bror, jag han se Vasas uteliv,träffat vänner,åka pulka,besöka lekpark,äta och sen hem. Intensivt men härligt :)
Jag har en fantastisk lillebror han bjöd på värsta hotell frukosten imorse mums.


Vad jag är tacksam över idag:
1.min underbara man
2.vår dotter
3.mina syskon med sambo och barn
4.min fammo
5.mina vänner
6.solen

Bättre dåligt minne än dåliga minnen

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar