måndag 28 mars 2011

Ny vecka,nya utmaningar :)

Började veckan med besök till simhallen med dottern,hon bara älskade att vara där vågade t.o.m åka vattenrutchkanan själv stolt mor :). Kvällen avslutades med måndags träff eller man kunde kalla det för energi/positiv träff varje måndag får man sådan energi av att träffa dessa härliga kvinnor. Denna vecka är fullspäckad med roliga saker jobb,utbildning,ev.fest och maken kommer hem svängande härligt. Förra veckans saltgrotta besök var verkligen avslappnade ska nog få ett besök denna vecka de ska bli min avslappnings stund de är så skönt att ligga i solstolen,lyssna på musik under en filt mysigt värre.

Idag är jag tacksam för:
1. mitt flexibla jobb
2.min goda hälsa
3.Alla människor omkring mig
4. Solen som värmer
5.kärleken
6. mitt hem


En knuten näve kan varken ge eller ta

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar