fredag 18 mars 2011

Haft paus

Har haft en liten paus från datorn riktigt skönt faktiskt och kommit underfull med hur långa inlägg jag ska skriva :)

Mina veckor susar förbi förra veckan var jag till Helsingfors med mina underbara kollegor sov en natt på hotell, shoppade vid ikea och hade super duper energirik skolning, i love my job.

Idag fick vi pappa hem för en dag och en natt en månad sen han var senast hemma så de är verkligen härligt att se min älskling igen även om det bara är för 24h.

Min underbara vän som bor huvudstaden var på besök idag härligt vi fick en par välds"problem" lösta som t.ex. enda värken som är skön är träningsvärk eller hur? :)

Nu ska jag mysa med mannen sagan han läste för dottern tog nyss slut.
Ha en underbar helg!

Envar sin lyckas smed

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar