måndag 24 oktober 2011

Inspiration

Varje måndag så har jag träff med mina kollegor de är så underbart att starta veckan så och vilken energi och inspiration man får.
Denna vecka blir det dubbelt upp imorgon får jag skolning med en underbar kvinna som berikat så många kvinnors liv, I just love it.

Förra veckan hade dottern höstlov och hon spenderade 3 dagar hos mommo hon är precis som jag då jag var liten jag älskade att vara hos min mommo, varje lov jag hade spenderade jag helst hos henne, min kära mommo jag saknar dig ♥
Idag är det 8 år sen vi tog ett sista avskedd av min farfar jag kommer ihåg exakta datumet för min vän fick en son samma dag de var otroligt glädjande att höra efter en sådan jobbig dag ♥

I fjol blev våran jul lite annorlunda så i år är jag inte ens irriterad av julpynt som affärerna plockat fram nu i oktober,jag tycker om att gå runt och titta på julsakerna, och i lördags då vi bakade bulla så lyssnade vi på sky radios jul sånger på nätet.
Jag överväger t.o.m att i mitten av november att plocka fram julsaker ;)

Ha en framgångsrik vecka ♥

"Finns det hjärterum så finns det stjärterum"

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar