tisdag 26 juli 2011

Tragedi,tacksamhet,kärlek

Jag är väldigt tacksam för min familj,vänner,jobb,glädje och allt vacker runtomkring mig jag lär mig njuta av livet och ta emot gåvorna det ger visst finns det uppförsbackar i livet men man lär ju sig så mycket under tiden.Tack för att ni finns!

I dessa dagar har många av mina tankar sänts till alla i Norge och deras anhöriga,dom som blev offer,dom som klara de sig, de är helt ofattbart att någon kan ha sån ilska,hat i sig och beröva många ungas liv på det sättet. "Om en man kan visa så mycket hat, tänkt hur mycket kärlek vi alla kan visa tillsammans", skrev Helle Gannestad på Twitter dagen efter händelserna. Så vill jag också leva med kärlek till mina medmänniskor och behandla dom som jag själv vill bli behandlad.

Ta hand om varandra och mera kärlek till folket!

Så länge det finns liv finns det hopp.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar