måndag 13 juni 2011

Glädje smittar av sig :)

Har haft en hektisk dagar men i en positiv bemärkelse umgåtts med vänner och vädret har varit på topp jag klagade inte på värmen men min kropp hade några små problem med att anpassa sig till värmen ;) men vackert solbrända är både jag och dottern.

Jag är väldigt tacksam för alla mina vänner nära som längre bort och tacksam för alla nya bekantskaper jag fått vilket fantastiskt liv jag lever.
Underbart är att få se alla leenden omkring mig och se att människor blir glada av att se mig.

I lördags överraskade vi en vän med hennes möhippa vi hade så roligt att magmusklerna blev sjuka :)

Idag har jag och min dotter varit på cykeltur vilket var underbart, min dotter säger alltid mamma på ett speciellt sätt då hon verkligen njuter av mitt sällskap min fantastiska lilla dotter. Hon är det vackraste jag har min man kommer på andra plats ;)

Denna vecka ska jag både jobba,njuta,planera min framtid,umgås med mina nära och kära och ge mig egen tid för de är jag värd.

Det viktigaste är inte att vinna utan att kämpa väl.

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar